REGULAMIN

1. Treści z tej strony nie mają charakteru obraźliwego. Administrator bloga nie bierze odpowiedzialności za zbieżność rzeczywistych sytuacji z czyimś widzimisię.
2. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia administrator prosi przesyłać na gg, e-mail lub Facebooka.
3. Jeżeli ten blog Ci się nie podoba to daruj sobie komentarze i grzecznie opuść tę stronę.

Dziękujemy!

niedziela, 26 czerwca 2011

Ta pierwsza wakacyjna Niedziela



 Gdyby głupota miała skrzydła to bym w ogóle nie lądował

Czcigodni bracia i siostry ;D
Dzisiaj mija trzecia dziennica prowadzenia tego oto jakże zacnego bloga ;D
Tak jakoś nie mam co robić i pomyślałem, że was odwiedzę tak ciapkę xD 
Mam fazę na chomika XD Mam na pulpicie takiego śmiesznego oooo teraz notatki robi xDD 
Takie to z chomikuj.pl <---- polecam tę stronicę xDD Duuuuzio sprawdzianów i ciekawości tam jest ;DD ten mały pracuje jako zarąbisty odtwarzacz muzyki ;DD No coś zarąbistego ;DD
O i tak. Aaaaalicja xDD Miałem coś o Tobie napisać jak chciałaś ;DD A więc wszystkiego dobrego na nowej drodze życia xD ja wam odprawię za pół ceny także jak się żenita to dzwonić xDD 
Przydałoby się pójść troszkę wcześniej spać xDD 
Czuję się cięższy niż zwykle xD Niestety xD ;D
O i Chmielów zawitał xDD
I Kaśka rowerem rzucała ;DD
Nie mogę z was czasem xDD
No, ale cóż xDD 
Hmm... cały świat już wie kto mi się podoba chociaż nikomu tego nie powiedziałem. Fajnie nie ? :)
Są ludzie i parapety co zrobić.
Nie ma co dzień nudny xD
Ale to nic chociaż wieczór był fajny ;DD
Odsyłam na aska do zadawania MĄDRYCH pytań xDD
Amen xD


                                                                                        Copyright by Boczysław ;D
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz