REGULAMIN

1. Treści z tej strony nie mają charakteru obraźliwego. Administrator bloga nie bierze odpowiedzialności za zbieżność rzeczywistych sytuacji z czyimś widzimisię.
2. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia administrator prosi przesyłać na gg, e-mail lub Facebooka.
3. Jeżeli ten blog Ci się nie podoba to daruj sobie komentarze i grzecznie opuść tę stronę.

Dziękujemy!

poniedziałek, 27 czerwca 2011

Gruba broń xD


 Jak chcesz pobawić się ludzmi to de w Sims ' y zagraj !  <---- i czołga zrób jak wyżej ;D
Drodzy Bracia i Siostry ;D
Witajcie w nieszczęsny poniedziałek ;D
Pozwolę sobie splagiatować tego demota na moje potrzeby xDD
Idę do wojska !
Jak mam być czołgiem to mogę walczyć xD ;D
Pani Wargacka się upomina żeby tu coś o niej zamieścić więc proszę bardzo xD
Męczy dzisiaj ;DD 
Ale ją lubię ;DD Byle do środy ! xD ;D
Jutro mam nadzieję fajne popołudnie xDD
A poza tym to  ni ma ciekawości xD
Byłem ściągnąć sim-locka dzisiaj, ale się nie udało xD Jutro drugie podejście ;D
Może się uda xDD
Mam nokię nową ;DD
Napracowałem się dzisiaj nie ma co... spać zaraz idę ;D
Przydałoby się tu ponarzekać trochę... 
Niektórzy "przyjaciele" mnie denerwują. Nie potrzeba mnie im chyba xDD Mają w końcu co jeść xDD
No nic xd będę się zbierał ;D 
Jutro coś więcej napiszę xD
Zapraszam na aska ;DD
To tyla. Amen :)

                                                                                        Copyright by Boczysław ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz