REGULAMIN

1. Treści z tej strony nie mają charakteru obraźliwego. Administrator bloga nie bierze odpowiedzialności za zbieżność rzeczywistych sytuacji z czyimś widzimisię.
2. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia administrator prosi przesyłać na gg, e-mail lub Facebooka.
3. Jeżeli ten blog Ci się nie podoba to daruj sobie komentarze i grzecznie opuść tę stronę.

Dziękujemy!

wtorek, 28 czerwca 2011

Miss świata ;D



Ładne oczy masz, ale nie twarz, zęby jak koń, a dupę jak słoń

Czcigodni bracia i siostry ;D


Ten cytacik do tej pani powyżej ;DD
Pisało, że miss świata haha ;DD
Chyba miss moich fanek z kościoła ;DD
na gg ruch jak rzadko, ale daje się rade ;DD
Justyna ! Współczuje temu klonowanemu simowi ;DD
Nie jego wina, że ich dwóch było ;DD
Dzisiaj dzień lipaa straszna. Pogoda Zespuła bardzo fajne plany.
Siedziałem w domciu i się nudałem gdyż padało.
Haha babcia ma na mnie focha ;DD
Pierwszy raz w życiu ;DD
ooo Magda wlazła xD
Obiecałem o niej napisać;DD
Jeszcze tak jak dzisiaj jej nie dogryzałem haha ;DD
Ale to w żartach ona wie ;DD
Kościółek był fajny, gdyż zarąbiaszczo się śpiewało mi dzisiaj ;D
Szczególnie na komuni xDD
A po kościele też spoko, tylko, że zmokłem katastrofalnie xDD
Postanowiłem tu usiąść i coś wykrzesać ;DD
Ciekawe jak będzie jutro ;D 
Mam nadzieję, że fajnie xDD
Trzeba wstać koło 11 ;DD
Pograć i spać dalej xDD
Zaraz myciu spać xDD
Miałem jeszcze o kimś napisac... nie wiem o kim xDD
Aaaa Freeda :) Ty to mi siedź cicho z tym smutaniem i główka do góry :) będzie dobrze ;D
Kto jest za tym żebym wstawił swoje zdjęcie tutaj ? xDD
Jak 70 % ludzi zostawi komentarz z odwiedzających to wstawie swoje zdjątko xDD
No to na dzisiaj tyle xDD Prosze o pytanka ;DD
Amen. xDD


                                                                                Copyright by Boczysław ;D

1 komentarz:

  1. ahahaha ja też mam :D
    dobra wybaczam Ci ;)
    ii tak ! wstawiaj twoje fotki ! :D :3

    OdpowiedzUsuń