REGULAMIN

1. Treści z tej strony nie mają charakteru obraźliwego. Administrator bloga nie bierze odpowiedzialności za zbieżność rzeczywistych sytuacji z czyimś widzimisię.
2. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia administrator prosi przesyłać na gg, e-mail lub Facebooka.
3. Jeżeli ten blog Ci się nie podoba to daruj sobie komentarze i grzecznie opuść tę stronę.

Dziękujemy!

środa, 29 czerwca 2011

Słit focia xD


Życie jest jak żul -nigdy nie wiesz gdzie się zatoczy.


Czcigodni bracia i siostry ;D
Oto i moja fotka xD
Nie wiem w jakim celu dodaje, ale cieszta się xDD
Obiecałem umieścić coś o Wioli i Magdzie chyba, ale nie jestem pewien xDD 
No więc zacytuję wam :  Kochajmy facetów tak szybko mają prostatę ;DD
Ah jakie  to prawdziwe xDD
Starsi koledzy opowiadali ;DD Co już nie mogą xD
No i to tak... Dzisiaj musiałem grać rano mszę bo szanowny pan Organista sobie chyba zaspał. Miło. Babki fałszowały godzinki jak cholera ;DD Jeszcze tak źle nigdy nie było ;DD
Myślałem, że na pogrzebie coś mi sie stanie xDD Parsknałem smiechem jak Damianek zaczął grać " POpatrz jak prędko mija czas" łooo lol xD ale fałszował ;DD
Jestem organistą 9 miesięcy i jeszcze tak nie spaprałem ;D
No, ale co zrobić xDD bywa ;DD
Nie wyspałem się strasznie. Napisze to to co można nazwać notką i będę się kładł spać ;DD
Będzie spokój xD
Co by tu jeszcze... nuda straszna. Nie ma w co grać xD masakra jakaś xDD
Magda plagiatorze nie fochaj xDD
I tak Ci to nie wychodzi xDD
Nie bój się Kama to nic strasznego xDD To tylko moja fotka ;DD
Ciekawe czy dalej nie lubisz xDD
OOO Babcia się odfochała dzisiaj xD
Obudziała mnie o 6.49 i chwała jej za to bo bym zaspał xDD
Przydałaby się jakaś sweet focia na naszą klasę xD
Czy wy też macie wrażenie, że są ludzie, którzy piszą tylko jak jest źle, a tak to mają w dupie? Ja mam takie wrażenie. Cóż, bywa i tak. W sobotę festyn w Chmielowie ;DD i dwa tace obiecane xD Boziu co to będzie ;DD
Pobawimy xDD Kaśka, chcę Cię zawiadomić, że dzwoniła pani Gienia i kazał Cię pozdrowić xDD
No to na dzisiaj to bym kończył bo będę się kładł także dobranoc xDD
Amen ;D

                                                         Copyright by Boczysław ;D

PS. Na aska zagladać bo nudno tam, ale jak pytać to mądrze xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz