REGULAMIN

1. Treści z tej strony nie mają charakteru obraźliwego. Administrator bloga nie bierze odpowiedzialności za zbieżność rzeczywistych sytuacji z czyimś widzimisię.
2. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia administrator prosi przesyłać na gg, e-mail lub Facebooka.
3. Jeżeli ten blog Ci się nie podoba to daruj sobie komentarze i grzecznie opuść tę stronę.

Dziękujemy!

czwartek, 30 czerwca 2011

Nie ma to jak kibel ;D



Kobieta jest jak kibel - gada póki się nie zatka

Czcigodni bracia i siostry ;D
Pan Kibel chciał żebym coś o nim umieścił ;DD
Postanowiłem zadedykować mu cały post ;DD
Nie mogłej jak przyjechał w koszulce zidana xDD
No cóż xD Kibelek jest jedyny w swoim rodzaju, ale ma ładne koleżanki z kaczaków xD
Żółwik Kibel xDD
Nie uwierzcie kto tu chciał być xDD
Mój stały bywalec na blogu TUTKA !!
Grzesiu jesteśmy z Tobą ;DD
Nie ma to jak dobry Buszmen xDD
No to przejdźmy do rzeczy xDD
Wyspałem się dzisiaj w końcu ;DD
Wstałem o 10 chyba ;DD
Potem wzięłem się za koszenie i tak dwie godzinki zleciały ;D
Potem wybrałem się do dziadków gdzie trafiłem akurat na obiad <cwaniak2> xDD
Nie ma to jak ziemniaczki z ogóreczkami mmm ;DD
Albo suchy chlebek z dżemem ! xDD
Czaicie, przytyło mi się ostatnio kapeńkę... pewnie nie widać bo i tak mam znaczną masę ;DDD
Paulina gratuluję zdania na prawko ;DDD
A ja po powrocie od dziadków czytałem książkę xDD
Powiem wam, że dawno nie czytałem ksiazki i mnie wciągło troszkę xDD
Potem wybrałem się do kościołą i szalałem za klawiaturą XDD
Fajnie było ;DD
Potem ognisko i odwoziłem Władka xDD
Haha jajca były ;DD
Patrzono się na nas dziwnie ;DD
Ale to nic xDD
Zaraz będę się kłądł bo wstaje o 6 i jadę do lekarza ;DD
Do mojej ukochanej pani doktor ;DD
Znowu będziemy śmiać xDD
No nic nie nudzę wam tu już tylko proszę o pytanka TUTAJ ;DD
No to ja lecę. Amen ;DD

                                                                                       Copyright by Boczysław ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz