REGULAMIN

1. Treści z tej strony nie mają charakteru obraźliwego. Administrator bloga nie bierze odpowiedzialności za zbieżność rzeczywistych sytuacji z czyimś widzimisię.
2. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia administrator prosi przesyłać na gg, e-mail lub Facebooka.
3. Jeżeli ten blog Ci się nie podoba to daruj sobie komentarze i grzecznie opuść tę stronę.

Dziękujemy!

sobota, 25 czerwca 2011

Miłujmy się xD



Każdy facet to świnia, tylko że rasowa bo ogonek ma z przodu

Moi drodzy bracia i siostry ;D
Witam w drugim dniu prowadzenia tego bloga xD
Nie ma co, na razie mi się to podoba ;]
Dzisiejszy demot to najciekawszy jaki dorwałem przeglądając  główną xD
Ależ on prawdziwy ;DD
Muszę iść spać o 21 gdyż szanowna mamusia nakryła mnie przed kompem o 24 xD i się troszkę uniosła ;DD
Ale jednak jest 11 i siedzę xDD szpan ;D
Obiecałem Magdzie B. tak, tej poszukiwanej za liczne gwałty i kradzieże, <Kamilek pozdro> że umieszczę o niej informacje na tym blogu xD
Także w tym dniu dzisiejszym wtłaczam Ci do głowy: nie przejmuj się bo się ułoży ;] Damy radę :)
Co do mnie... baaardzo się dzisiaj nudzę xD 
Było się na ognisko, a teraz by sie zdało lulać xDD
Pozdro dla Karolinki siostry Magdy xDD
Kocham to życie xDD
To by był koniec xd Amen ;DD

                                                                   Copyright by Boczysław ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz