REGULAMIN

1. Treści z tej strony nie mają charakteru obraźliwego. Administrator bloga nie bierze odpowiedzialności za zbieżność rzeczywistych sytuacji z czyimś widzimisię.
2. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia administrator prosi przesyłać na gg, e-mail lub Facebooka.
3. Jeżeli ten blog Ci się nie podoba to daruj sobie komentarze i grzecznie opuść tę stronę.

Dziękujemy!

piątek, 24 czerwca 2011

Oto Ja !



"To, co jest naprawdę nowe, zachwyca lub przeraża."

Moi drodzy bracia i siostry ;D
Witam was po raz pierwszy tutaj ;D
Tak odwaliło mi i postanowiłem pobawić się w debila xD
Od dzisiaj prowadzę tego bloga xD
Zapraszam do podziwiania i oglądania ;]
Będę się starał nie zanudzać xD Nie wiadomo jednak czy mi to wyjdzie xD
Dzisiaj to wam powiem tyle, że wiem jak to jest jak na filmach osra ptak ;DD
Mnie sie to zdarzyło <lol2> xDD
Magda, nie mów nic xd koszulka smierdzi ;D
Z resztą mniejsza z tym ;DD
Zamierzam być tu jak najczęściej, czyt. codziennie ;D
A na dzisiaj to by było finito także śpijta zdrowo ;D
         
A i apropo to zapraszam do mojego pierwszego włama xDD --->  http://swiat-w-kolorach-przyjaciol.blogspot.com/                                          
 A i tu :http://ask.fm/Boczusiek      ;DD                                                                                                                                           
                                                                                Copyright by Boczysław ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz