REGULAMIN

1. Treści z tej strony nie mają charakteru obraźliwego. Administrator bloga nie bierze odpowiedzialności za zbieżność rzeczywistych sytuacji z czyimś widzimisię.
2. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia administrator prosi przesyłać na gg, e-mail lub Facebooka.
3. Jeżeli ten blog Ci się nie podoba to daruj sobie komentarze i grzecznie opuść tę stronę.

Dziękujemy!

sobota, 1 października 2011

ciamciaramciam i tuptup : dd

No cieś cieś : 3 jestem Weri, mam 5 lat mieszam w Jadachach : dd siedzę w trzeciej ławce od ściany przed Kosmalą :) przez caaaalutki wrzesień sprzedawałam z Wojtkiem w sklepiku : 33 no i ogólnie to jest taaaaaki friends : 3, ogólnie mówiąc to pierwszy raz w życiu dodaje wpis na blogspota czy ciul wie co to jest : OO nie czaje nic, poza tym to już jestem zaspana. taaak, czytałam dzisiaj skąpca bo Wojciech to jest żyd ! nic nie podpowiedział na sprawdzianie i dostałam jedynkę : c ale przeczytałam i poprawie i będę miała piątkę ! ahaha : dd ok śmieje się. wczoraj chyba mieliśmy ognisko : 33 fajowo było :) chciałam dodać jakieś fotki ale coś mi się pieprzy i nie mogę ich zgrać z aparatu : c ciulowo : c osz  wyczekuję niecierpliwie jutra: 33 jeszcze moja foć < 33

no i tak właśnie to wygląda :) idę siem kąpać : 33 pa geje : ** 



PS: nie umiem pisać notek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz