REGULAMIN

1. Treści z tej strony nie mają charakteru obraźliwego. Administrator bloga nie bierze odpowiedzialności za zbieżność rzeczywistych sytuacji z czyimś widzimisię.
2. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia administrator prosi przesyłać na gg, e-mail lub Facebooka.
3. Jeżeli ten blog Ci się nie podoba to daruj sobie komentarze i grzecznie opuść tę stronę.

Dziękujemy!

sobota, 24 września 2011

Nareszcie xd




Czcigodni bracia i siostry ;D
Już z tydzień niczego nie dodałem. Tak, dokładnie tydzień ;D
Dzisiaj coś trzeba napisać ;D
Nade wszystko wybaczcie, ale nie miałem kiedy czegoś dodać xD
Ciągle nauka i nauka xD
masakra ;D
No cóż xD 
Niedziela jak niedziela xD
Minęła szybko ;D
Poniedziałek podobnie xD
Wtorek też ;D
Środa muzyczna xD
Faajnie było ;D
Wcześniej miałem lekcję xD
Czwartek tańce xD
Fajnie było xD
Natańcowałem się ;D
Piątek w miarę pogodny xD
Próba ;D
Dzisiaj też dość pozytywnie ;D
Nie ma co xD Pośmiałem z ryjem na meczu ;D
Wgl. jakoś tak mi się spać chce xD
Macie troszkę wypocin xD
Amen ;D


                             Copyright by Boczysław ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz